Contact Vapingshop.nl
Voor al uw vragen kunt u ons op de volgende manieren bereiken:
E-mail:
Voor vragen, opmerkingen of andere algemene zaken : [email protected]
Voor vragen of het melden van foute leveringen : [email protected]
Voor alle vragen over betalingen : [email protected]
Voor ons salesteam: [email protected]
Voor vragen over dropshipping & mogelijkheden t.a.v. het opzetten van een eigen website via Sansie Deals: [email protected]
Voor vragen over retourzendingen, defecte producten of vakinhoudelijke expertkennis : [email protected]
Wij streven naar een reactietijd van 2 uur. Problemen met orders, facturen, betalingen of retourzendingen worden doorgaans per mail het snelst opgelost.
Om alle processen zo gestroomlijnd mogelijk te houden, raden wij u dan ook sterk aan een bovenstaande mailadressen te contacteren.
Telefoon:
U kunt onze klantenservice bereiken op het volgende nummer: 033-2854674
Onze klantenservice is geopend op de volgende tijden:
Belt u met een vraag over een factuur, bestelling, betaling of retourzending?
Onze klantenservice is geopend op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag | 09.00 - 17.30 |
Zaterdag | Niet telefonisch bereikbaar |
Zondag | Niet telefonisch bereikbaar |
Belt u met een vraag over een factuur, bestelling, betaling of retourzending?
Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.
Retourzendingen:
U kunt uw retourzending versturen naar het onderstaande adres.
Vapingshop.nl
t.a.v. Afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907 EW Oosterhout
Klachtenprocedure:
Wanneer u onverhoopt niet volledig tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of over de afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.
Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem of mankement zo snel mogelijk op te lossen.U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief.
Wij vragen u uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en tevens het ordernummer erbij te vermelden.
Wij zorgen er te allen tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 5 werkdagen is opgelost.